Äntligen fredag!

Jippie! Så trött, glömt hur tufft det e att jobba, speciellt med ett så fysiskt jobb :) Men det e ändå kul att ha fått rutin på livet igen, jag går upp halv fem varje dag och somnar vid 21.30 :O Jag som e nattuggla!

Idag har jag min ätardag, ätit på Donken och köpt hem massa gott, kladdkaka med grädde blir det, sen chips till Mamma Mia, inte sett filmen än, varit lite "rädd" för det eftersom jag ÄLSKAR Abba och har lyssnat på deras Lp plattor så att det rök om dom när jag va liten. Jag fick vara Agnetha och kompisen Anne-Frid (jag blond, hon mörkhårig), detta varvades med intensivt tittande på Dirty Dancing och Grease, vi såg de filmerna VARJE dag en hel sommar, när vi inte sjöng då :D



                                                      Älska t-shirtarna :D

Annars e planerna för helgen städa, träna, åka till mum :) Tänkte gå på Yoga imon bitti, men dom passen e fane mig alltid fullbokade, tränar nog hemma istället.

Köpte ett par Converse av en tjej, men dom kom inte, då kom jag på att adressen inte stämde med mitt namn (lång historia) Så nu måste jag vänta tills dom kommer tillbaka till henne och så får hon skicka dom och jag betala frakt IGEN, doooh :S Come to mama fina skor, vill ha dom nuuuu, men den som väntar på ngt gott.......väntar alltid för länge :)

Nu kolla på film, trött som stryk, puss på er *smack*



Kommentarer
Postat av: storasyster

Ett par skor till?! Hahaha! Roligt att du bloggar lite! Puss

2009-01-16 @ 20:06:40
Postat av: Lillasyster

Jag veeeet, jag måste börja göra mig av med några :D Haha!Men gillar ju alla ju :O



Fortfarande inte följa med till mum?



Puss!

2009-01-16 @ 20:18:13
Postat av: storasyster

kanske nästa helg:)

2009-01-16 @ 20:48:07
Postat av: Lillasyster

Då jobbar jaaaaaaaaaaag :P

2009-01-16 @ 21:11:52
Postat av: storasyster

mhm...nästa efter det då...eller nåt

2009-01-16 @ 21:20:05
Postat av: mum

Kul att du ock bloggar igen!!! kraaaam

2009-01-17 @ 09:01:32

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0