Fyllerister å flörtar

Åkte ner till affären tidigare, och skulle ta bussen hem. Dom håller på att greja å böka vid hållplatsen, så man vet inte riktigt vart man ska stå...Chaufförerna verkar inte heller fått riktig information om det.
Nåja, jag gick till den gamla hållplatsen och frågade om det var ok om jag steg på där. " Ja, om du bjuder mig på kaffe! " svarar chauffören. HAH! Skulle inte tro så...Sen satt han och spanade på mig i backspegeln tills jag steg av...Karlslok! Ska nån bjuda på kaffe, så e det väl han! Haha...

Satt sen jag och spanade ut genom fönstret med katterna, och där var det 3 fyllon 50+ som kämpade rätt länge med att få loss en stubbe. Dom trillade nästan ut i vägen, snubblade och hade sig.
Till slut fick dom loss stubben, hittade en grej att lägga stubben på, och traskade iväg med den.  Undrar vad dom skulle ha den till?!

Spännande dag, haha!!


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0