Händelselös dag

Hepp, det blev inga bilder för jag har såklart glömt kamerasladden hos mum. Idag har jag gjort...absolut ingenting. Ena katten la sig på mig när jag slappade framför tv:n, kom jättenära mitt ansikte - som om han skulle pussa mig - och bet mig sedan i näsan! Det var väl det mest händelserika idag...

Lillasyster, var e du...kan du inte blogga lite? Pretty please!

Katterna växer och väger runt 3 kg nu...Cezar, a.k.a Tjockhuvudet, och Zingo a.k.a Gloögat ska snart få bollarna bortknipsade..Tycker lite synd om dom...verkar liksom inte så skönt, haha!
Nu ligger dom å sover, såklart, måste ju busa halva natten sen...

Mina älsklingar!



Ska kolla lite på Dr Phil nu. See ya!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Undrar också varför ni inte bloggar? :)

2009-01-06 @ 20:10:53
URL: http://natalieb.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0