Karsten och Bruce Springsteen

Snö, snö, massa snö ute! Ser rätt fint ut! Natten har varit plågsam...ena kissen väckte mig kl 03.15! Börjar bli en dålig vana. Vägrade gå upp, stoppade öronproppar i öronen och vände å vred på mig i en timme tills jag gav upp. 
Slog på tv:n å det var det där engelska spökprogrammet, Hemsökta hus,  på tv4+...Känns helt oseriöst! Typ som "Karsten"...

Programledaren e helhispig, blir skrämd av varenda ljud, dom andra nissarna springer mest efter varann och frågar om det var dom som bröta nån annanstans och mediet får sina ryck och låtsas bli besatt ibland! Allvarligt talat.

Dessutom ska dom envisas med att gå i mörker, bära svarta kläder, och piffa upp serien med läskiga ljudeffekter. Suck!
Kollade på det iallafall, sen lyckades jag somna. Drömde att jag hånglade med Bruce Springsteen ( Don´t ask me why! ) passade på att flyga och dyka i djupa vatten...Ja, det var en sån dröm jag kunde styra själv. Bortsett från B.Springsteen! Jag sa till honom eller nån annan att det här e min dröm, jag bestämmer...Hehe! 
Kl 6, då katterna satte igång igen...
Gäsp!



Dags å hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: mum

Kan inte låta bli o skratta; du skriver så roligt stumpan!!!! kraaam på dig!!!

2009-01-08 @ 16:22:21
Postat av: storasyster

Hihi:)Puss

2009-01-08 @ 16:30:11

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0