Myslördag!

Haft det jättetrevligt hos mami, med god mat och gott vin, vi delade på en flaska rött, Il Conte för att vara exakt. Väldigt lättdrucket och med mkt smak, testa vettja! Annars kollade vi på Stjärnorna på slottet och tjötade, men nu ska det bli skönt att komma hem. Måste bara handla mat för veckan innan, imon e det jobb igen :)

I fredags tittade jag ju på Mamma Mia, I´m in love, va tvungen att fixa soundtracket, jag älskar älskar älskar Abba.

Annars så har det inte hänt så mkt, skönt med en slappehelg.

Kommer ni ihåg Club Goa, måste bara visa ett roligt klipp vi hittade på orginalen Nalle och Kristina haha!







Nu måste jag göra mig iordning

Later


Kommentarer
Postat av: storasyster

Haha, Nalle alltså...

2009-01-18 @ 11:18:23
Postat av: Tina

Åh vilken mys-lördag, en annan har ju jobbat hela helgen. :0/

Il Conte är faktiskt ett av mina favvo vin. Bra pris oxå.

2009-01-18 @ 15:35:34
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0