Ordning och reda...kanske snart.

Om man inte har nåt bättre för sig, så kan man ju sätta sig på brorsan! Haha!



Själv har jag försökt få ordning på alla mina lådor. Fattar inte att jag samlat på mig så mycket skit! Hur tänkte jag? Vill ju inte sluta upp med att behöva bygga tunnlar som en "samlare" fick göra. Tyvärr så dog han av syrebrist eller nåt sånt?!

Så illa e det inte för mig...

Fick slängt några halvdöda växter med, allvarligt talat - om man inte ens bryr sig om att vattna dom, varför ens ha blommor? Fint ja, med levande såna, men mina fingrar e varken gröna eller sugna på att pyssla med det, så lever gör dom inte länge.

Hungrig...see ya:)



Kommentarer
Postat av: mum

Ett alternativ är konstgjorda växter; finns väldigt naturtrogna såna nuförtiden! Bara damma av när det behövs!!! kraamm

2009-01-15 @ 07:39:17
Postat av: storasyster

Njeee...gillar inte! Puss på dig!

2009-01-15 @ 08:43:04

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0