Saknat mig? :D

Klart ni har! Hehe!

Uppdatering, jag har fått jobb, hmm i en månad iaf. wohooo :D Ska bli jättekul, lite less på att gå hemma.

Annars har jag med varit extremt sjuk och trodde ett tag att jag skulle avlida, eller ja det kändes så iaf.

Ni skulle bara veta hur det är när Lillasystrar är riktigt förkylda :P

Japp japp så jag har mest legat och vältrat mig i självömkan och ätit oförsvarliga mängder marianne praliner och diverse annat skräp.


Men nu kära vänner e jag igång med träningen igen, igår körde jag armar och idag tränade jag hemma med Jordan aka Karie Price på dvd, haha svinjobbig workout faktiskt och sedan axlar på gymmet! Puh! Imon måste jag vila från träningen, för sen börjar jag jobba :)


               

The Jordan workout, en snutt av dvd:n, observera ögongodis för Storasyster och andra tanter ;D




Just det Ludde ska till vetrinären imon och dra ut tänder eller snarare operera ut dom, stackaren, men förhoppningsvis blir han bra sen. Ludde har en sjukdom som kallas Forl som angriper tänderna, inget botemedel finns, förutom att operera bort de tänder som e angripna. Var 4:e katt råkar ut för detta och det e mkt plågsamt för katten, så kolla så din kisse inte lider av Forl. Försäkringen täcker Forl om du haft katten försäkrad sen den va 4 månader. Ludde var inte försäkrad då, så nu får matte punga ut med cash igen. Räknade på det, efter denna operationen kommer jag ha lagt ca: 9000 kr bara det senaste året på vetrinärsvård, men men, det e gubben värd :D

Hoppsan värst vad jag va pratglad idag då!

Nee nu vill ja ha en köpp te, c u later dudes!



 

Kommentarer
Postat av: storasyster

Haha,skulle träna bara för hans skull;) Jordan verkar ha ett tufft träningspass med dom där jättebomberna! Hahah.Puss

2009-01-06 @ 20:38:32
Postat av: Lillasyster

Javisst e han najs :D Hehe, du snacka Jordans bröst, dom verkar farligt stora haha, ser löjligt ut, men workouten va jobbig för mer normalbystade med haha,puss!

2009-01-06 @ 20:55:44
Postat av: Lillasyster

Javisst e han najs :D Hehe, du snacka Jordans bröst, dom verkar farligt stora haha, ser löjligt ut, men workouten va jobbig för mer normalbystade med haha,puss!

2009-01-06 @ 20:56:20
Postat av: Tina

Oj oj GRATTIS till jobbet, även om det "bara" är en månad, kanske leder det till nåt mer (hoppas)!

Och härligt att du mår bättre nu. :0)

Kram

2009-01-06 @ 21:54:28
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

Kul att ni bloggar igen!!! alltid lika roligt att läsa era inlägg!!! kraaam

2009-01-07 @ 09:02:58
Postat av: storasyster

Mum; vi får väl se hur länge vi gör det...Puss

2009-01-07 @ 16:19:30

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0