Sjuk

Att blogga eller inte blogga, det e frågan. Kanske blir inlägg lite då och då, tills man tycker det e kul igen.
Så, nytt år och massa nya gråa hår! Har slutat färga håret och vips kommer det fram massa grått! Eller vitt? Spännande! Det e det närmaste blondin jag någonsin kommer  vara! Gillar mina nya gråa hår!

Det nya året började med en dunderförkylning. Näsan växlar mellan att rinna och att vara täppt. Läpparna svider av uttorkning och hostattackerna avlöser varandra.
Är ju bara sjuk 2 ggr per år, så jag e rätt nöjd ändå. Eller nä, inte riktigt...Det e kallt ute, kallt som fan! Var tvungen att GÅ till affären - hade inget busskort, och satan vilken kyla. Tyckte folk tittade lite konstigt på mig, typ Rudolf med röda mulen...Min stackars lilla näsa blir knallröd när det e kallt ute. Åsså e man blek som ett lakan. HUH! Nån mer som längtar till sommaren?

Ska ladda upp lite foton sen...hm, på katterna kanske?! Hehe, va fasiken, dom e ju så söta.

Ses sen, kram


Kommentarer
Postat av: mum

Önskar ett gott nytt år till allihopa!

Krya på dig stumpan, pussss

2009-01-05 @ 17:58:11
Postat av: Malinne

Tack så mkt.....Hon är 6 år yngre än mej :P...Sen har vi en syster till...En halvsyster som är 8 år yngre än mej....Men vi har aldrig vuxit upp tillsammans,Så det blir ju lite skillnad även fast båda är mina systrar.



Ja kan hålla me dej om att man längtar till sommaren....Inte bara för värmens skull utan oxå för då kommer min bebis oxå hehehe

Många kramar

2009-01-05 @ 19:48:49
URL: http://malinnes.blogg.se/
Postat av: jocke

krya på dig!!

2009-01-05 @ 21:50:05
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: KelocC

Haha :D tack så mycke :)

2009-01-05 @ 22:06:55
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: jocke

Ricceione heter stället skit fint var där i sommras och ska nog dit snart igen. det är den finaste stranden i italien jag vart på!

2009-01-05 @ 22:20:39
URL: http://joockeez.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0