Tattoo

Min kropp e skapad att målas på....haha, det e ju så vackert! Tatueringar! Än har jag inga, vilket känns väldigt konstigt! När Megasyster skaffat sig sin tatuering, ooh, då ville jag också ha en!
När hon skaffade en piercing i näsan, ville jag med ha! Tatueringen var svår att fixa själv, men piercingen i näsan fixade jag! Inget att rekommendera småtjejer dock! Jag hade tur...bra läkkött eller nåt.

Hade inget is, men kallt vatten på en bomullstuss fick duga. Ett slipat örhänge, och tjoff in i näsvingen! Uppdraget klart!

Tatuering...jag vet några jag ska skaffa...när jag har pixen så får ni se! Har du en tatuering? VIlken och varför det motivet?
Vissa kanske borde tänkt till innan...its there for life! Eller laser....



Hörde att det går nya avsnitt av Miami Inc nu.....suck, synd att teven pajjat, kan bara se på femman...Oh, killarna där...och Kat såklart! Äkta konstnärer!






Kommentarer
Postat av: mum

Smaken e som baken vad gäller piercing och tatuering... eller hur???!!!

2009-01-18 @ 10:15:23
Postat av: Lillasyster

Japp det går på kanal 6, tror inte vi har just den hemma, bara hundra andra kanaler, måste checka, Miami Ink e så bra, synd att Kat von D inte e med längre, min favvo, drömmer om att bli tatuerad av henne!

2009-01-18 @ 10:36:46

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0