Drömmar

Håller på att läsa boken jag skrev om tidigare, och pysslar med min Visionboard...Min drömtavla. Den e inte riktigt klar än...

Senaste åren har jag haft skit i mina förhållanden, i mitt arbete, i mina relationer och i min ekonomi. Skit ,skit och skit!
Jag har blivit en bitter och negativ person på sistone. En sjukskriven, martyraktig, egocentrisk bitch!

I depressionen blir man rätt ego, det handlar bara om MIG! JAG mår dåligt,  jag e ensam om allt jag känner, INGEN kan hjälpa mig eller förstå mig.

MEN - jag vet att det inte e så...Jag har mina drömmar, och jag vill bli så stark att jag säger;  Klart jag fixar det!
MIna drömmar e inte omöjliga!

Vilka e dina drömmar?




Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0