Varför vill man alltid ha det man inte har?

Ja det kan man ju fråga sig, gnällt vecka efter vecka hur tråkigt det är att vara hemma. Nu längtar jag efter ledigt hela tiden haha! Jobbar sex dar i sträck nu, en dag avklarad. Sen ska jag checka in ett annat jobb imon med, helt plötsligt händer allt på samma gång :D

Idag har jag bara slappat hemma, druckit massa latte och te

Favoriterna nu är



   


Ngt som är mysigt med vintern förutom te är film. En film jag ska se men inte hinner är "Passengers", den verkar spännande :)

Här kommer trailern!







Måste duscha innan tv programmet "Semestersvenskar" kommer, det e så härligt charter, vill meeeed sola!"



Puss!












Kommentarer
Postat av: megasyster

Kul! Vad är det för jobb?

2009-01-21 @ 20:10:43
Postat av: Arandur

Bra blogg :)

Ska vi följa varandras med bloglovin?

2009-01-22 @ 16:59:11
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Arandur

sv: Nä jag är inte dyr.

Jag anser mig fortfarande som amatör/semi-pro så jag tar inte betalt så mycket som alla andra. Det beror på vad som ska fotas, när, hur länge och hur många bilder. Vad hade du tänkt dig?

2009-01-22 @ 21:11:00
URL: http://arandur.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0