Vuxen

Ska strax lägga mig och funderar lite på allt möjligt...som t.ex när ska jag bli vuxen?

Tänker på när jag gick på lågstadiet och min älskade fröken Ulla bad oss rita ett porträtt...ett porträtt på oss själva när vi var vuxna, typ 40 eller nåt. Då  målade jag mig själv med glasögon och permanentat hår. ( Ulla hade det! )
Då var man vuxen!

Trodde jag skulle ha man å barn och sånt. Hm. Snart 40. LInser ja! Glasögon snart kanske. Permanent nä. Hoppas förresten att det modet kommer tillbaka snart-så man får lite volym i håret igen, haha. Fult som bara den- men tänk lockar, volym, vågigt hår! Oh, i våran spikraka hårvärld suktar vi efter det!



Vuxen. Unga verkar åldras fortare nu, än förr. Finns fördelar å nackdelar med båda.
När ska jag bli vuxen?! E du?

Mum kommer hit imon, vi ska dra fram trägolven. Kvinnor kan vettni la?! Jag ser en smärre katastrof inför vårat projekt, men kul ska det bli!

Det e vuxet-att ta fram trägolv! Hehe.

Natti


Kommentarer
Postat av: megasyster

Vuxen ja!Fy fan, det är nog snart sista chansen för oss att utbilda oss. Iallafall mig, jag är ju lite äldre:( Försöker plöja igenom den här sidan för tips om jobb: www.lonestatistik.se/yrken-a-till-o.asp



Först kollar jag lönen sen googlar jag för att se vad det är, ha ha....Nej jag kollar inte på ALLA...:P

2009-01-10 @ 15:12:14
Postat av: storasyster

Hihi, jag SKA kolla på det;)Puss!

2009-01-10 @ 20:48:03

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0