Dagens goda gärning...

Va fan! Vaknade 05.20 och ser att det snöar för fullt ute! Igår såg jag krokus, men dom har väl förfrusit nu. Jävla skitsnö!
Sen så tittade jag ner på mina fötter av nån anledning och ser att ena fotknölen e svullen och det e ett golfbollsstort blåmärke runtom?! Det gör inte ont, men vad sjutton har hänt där? Konstiga grejer...Funderade på att ta kort på det, men hänsynsfull och omtänksam som jag e, så vill jag att ni ska kunna äta frukost - och behålla den - så därför slipper ni se mina fula fötter. Dagens goda gärning, skulle man ju kunna se det som, haha!

Imorgon åker jag till mum och slappar där med katterna tills på söndag, så idag får hon va kattvakt medans jag e på bastubus...Ska försöka ta lite roliga bilder :)

Ha en härlig helg allihopa!


Det finns fina fötter, dock inte mina...


Kommentarer
Postat av: matilda

oj så söt bild :)

2009-03-28 @ 13:06:42
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0