Haremsbyxor=Blöjbyxor!

Jag kan tycka vissa haremsbyxor e söta, med lite lite lite häng

Men dom som e nu, hur fasen kan folk med att gå runt med dom?

E ni blinda? Ni e medvetna om att det ser ut som en stor blöjbak, eller möjligtvis ut som en extremt överviktig med fettvalkar vid knävecken?

OMG säger jag bara, detta slår fane mig foppa toffeln med hästlängder....UGLY!





Så nu har jag nog fått det ur systemet!

Idag blir det våfflor till middag yummie, men dom godaste våfflorna jag någonsin ätit va på ett cafe vid ån i Norrköping, såååå goda med banan och glass. Så mina vänner ät och var glada, U deserve it!

Senare ska jag till mamsen och hälsa på och hämta min nya klänning!

Jag har trotsat vårmodet och målat naglarna i svart, snyggt på korta naglar, me like!

Nee nu göra mig iordning


Kramen



Kommentarer
Postat av: *Tina svarar*

Ha ha jag tycker oxå dom är jättefula fast det beror nog mest på att dom påminner mig om 90-talets MC Hammer hit "Can´t touch this". Tyckte dom var fula redan då.

Däremot måste jag erkänna att dom faktiskt ser ganska sköna ut.



Svarta naglar är alltid snyggt, speciellt på korta naglar. :0)

2009-03-25 @ 10:29:10
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj det ska ju inte stå "Tina svarar", glömmer alltid att ändra det när jag har postat i min egen blogg he he. :0)

2009-03-25 @ 10:30:36
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: vesna

Vilken fin och härlig blogg du har ... !!!

2009-03-26 @ 22:27:43
URL: http://vesna.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0