Kalas :)

Japp gick precis upp, sent jag vet! Men gick upp så himla tidigt igår, jobbade ju, så nu e man extra anställd iaf. Kan bli massa jobb till sommaren om jag inte hittar ngt annat tills dess. Eller så får man hoppas att dom andra blir sjuka hela tiden heheeee nee då.

Igår kollade jag på Eden Lake och den var blodig men sååå dålig, ändå hade den fått 4:or av olika recensenter! Total besvikelse faktiskt, samtidigt hyrde vi Vampyrer (dålig) och Rallybrudar (småkul)




Nu blir det frulle, en STOR kopp vitt te, smörgåsar och ett glas ekologisk apelsinjuice yummie.

Senare idag blir det kalas hos Storasyster, men innan dess klättring, iiiih, vet inte om jag vill längre, kan man inte klättra sidledes istället för upp haha :D Tror på allvar att det finns en slags klättring då man gör det, tror Mega syster berättade om det.

Any who....ni får ha en bra dag, nu måste jag sätta igång här.

Puss o kräm



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0