Mer tid...ett nytt försök!

Saknat att blogga, mest för att det e ett bra sätt att skriva av sig! Sedan e det ju kul att läsa kommentarerna med. Vi får väl se om Storasyster hakar på igen med.


Jag har precis slutat på mitt förra jobb, eller ja kontraktet gick ut! Det nya jobbet blev det heller inget med, så nu är man hemma igen.

Men denna gången tänker jag inte deppa ihop, det får lösa sig. Under tiden ska jag koncentrera mig på träningen, beach 2009 vet ni, man vill ju inte stå i vassen hela sommaren hehe!

Sedan ska jag börja plugga teori för körkortet och ta förarbevis för eu-mopeden med!

Ja nog pratat om det!

Här kommer lite tips, på saker att inskaffa, se, göra :)



Den bästa filmen just nu, hyr genast!



Fina lack (Depend speciellt 86 och 156) och ansiktsmask (Tokalon), favoriterna nu!








Goda och nyttiga (Honey Cheerios)



Mp3:n och mobilen båda från Sony/Sony Ericsson, så bra ljud, används flitigt just nu!








Här kommer en cool video jag hittade, med 3 artister som går heta i mp3:n nu!









Kramen



Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vad roligt att se ett inlägg här igen. Har saknat både dig och "storasyster".

Hoppas ni båda kommer igång och skriver av er här i fortsättningen. KRAM :0)

2009-03-11 @ 11:01:17
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: megasyster

Kul att se något från dig igen! Hoppas storasyster hakar på!

2009-03-12 @ 10:40:29
Postat av: megasyster

Ska bli kul att ses på lördag! Längtar!

2009-03-12 @ 10:41:52
Postat av: Lillasyster

Jag med :D Ska bli jättekul, puss puss!

2009-03-12 @ 13:33:55

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0