Presenter :)

Det har varit en riktigt rolig helg! Jag å syrran åkte hit, för en prova på klättring, som Megasyster gav oss i present. Det var så jäkla roligt!!! Tyvärr fick jag mjölksyra i underarmarna, så sista kvarten orkade vi inte klättra mera...Tack Megasyster för den otroliga presenten, i loved it!! Lite mör i kroppen idag, men det var det värt!

Efter klättringen åkte syrran å mamma med mig hem, vi åt och drack gott, och slocknade vid 01-tiden. Just det, jag fick ju ännu fler presenter! Mina katter har bitit sönder 2 telefonsladdar, så nu fick jag en sladdlös telefon och annat smått å gott. " Parfymen" luktar jättegott på mig, men på syrran blev det värsta kärringdoften! Skumt att det luktar olika på olika folk...

Nu ska jag ta ett långt, varmt bubbelbad, sedan ansiktsmask och bara lata mig resten av kvällen!
Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åhh mys pys, det förtjänar du! Tack för igår :D Puss puss!

2009-03-22 @ 18:02:29
Postat av: storasyster

Tack sötis för den fina kommentaren:)och tack för igår!Och för presenterna:)Tack mamma åxå, såklart!

2009-03-22 @ 19:14:42

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0