Bra helg!

Helgen har vart superbra, bortsett från att jag e på väg att få ännu en förkylning tror jag. Hade bihåleinflammation för några veckor sen och fick punga ut med 300:- för penicillin å nässpray. Suck!
Helgen ja...syrran+sambo+gitarrspelande kompis och jag var i en stuga, åt tacos, drack vin, sjöng, spelade spel och badade bastu. Riktigt lyckad kväll!
Nu e jag hos mamma och väntar på att lillstrumpan ska komma förbi och toppa mitt hår! Ska bli skönt att fräscha till det.

En annan rolig sak var att jag vaknade imorse av att mamma sa " Djane, djane, har du skrivit i Må Bra tidningen? Du brukar väl inte köpa den? "
Haha, hon räckte mig tidningen, och visst har jag det! Skrev via nätet för några månader sen, en liten insändare om att "bli positiv och komma ut ur depressionen"...Den lilla insändaren blev månadens insändare typ och jag kommer få Månadens MåBra necessär fylld med Garnier-produkter!! Tjoho!



Vi ses sen, nu ska jag sätta mig ute på balkongen och njuta av solen :)


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0