Forts tattoo

Jo, texten jag tänker är ifrån en psalm...heter det så? En bön? Oinsatt som jag är när det gäller religion å Gud å sånt...jag har forskat lite.
The Serenity prayer kommer det ifrån, fast en förenklad version. Sinnesrobönen heter den på svenska. Reinhold Niebuhr heter han som skrivit den...ni kan läsa mer här.

Den version jag vill ha är typ såhär; Give me the strength to change the things i can, the courage to accept the things i cannot, and the wisdom to know the difference.

Har inte bestämt ordagrant, men nåt sånt blir det.

Spännande!! Jag vill inte ha tatueringar hit å dit plottrade, så i slutändan kommer det säkerligen bli finfint...Inte som dom i klippet ;)





Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilka gräsliga tatueringar på klippet.



Japp revbenet får det bli!



Tänker inte avslöja min på nätet doh



Du får se ikväll! Puss!

2011-03-31 @ 09:58:03

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0