Happy Birthday to me!

Var e min gratulationsfrukost? Mina presenter? Min tårta? Vaaaar?!
Det var roligare förr, när man var yngre, bodde hemma å låtsassov tills mamma å systrar kom med frukost å paket på morgonen :)
Nu finns det inte heller nån karl i mitt hem som kan fixa det...nänä, en bra kvinna reder sig själv! Ska fixa min egna frukost! Som vanligt, haha!
Grattis till mig å hoppas jag får en bra dag! Det ska tvättas, handlas å städas på min dag, på fredag ska jag få presenter! Barnsligt förtjust i det fortfarande.
Nä, jag fyller inte 8....däremot 38. Hua! 38? Verkligen??! Oj, ska lägga mig ner å andas lite ;)




Kommentarer
Postat av: mum

GRATTIS, GRATTIS, OCH ÄNNU MER GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!! have a nice one!!! pussar och kramar

2011-03-17 @ 09:06:47

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0