Idag heter hon biskit...

Jag hittar alltid på olika namn på hunden, ni har väl hört att kärt barn har många namn?

Ja hon heter ju Molly, men kallas

Millenmollin, milla, mille, lilla råtta, millimiljonen, bissebossa, kickan, mickis....ja ni ser ju, lätt att bli förvirrad.

Just nu ligger hon och sambon och sover. Molly har varit och lekt med sin kompis Bertil (snyggt namn va) så nu är hon trött en stund.

Jag sitter mellan skräphögar och tvätten har återigen förökat sig nere i källaren, suck!

På torsdag blir det kalas för sambon och jag ska göra ett par speciella muffins, men nu hittar jag inte receptet...





Ahh I-landsproblem!

Saknar fortfarande kaninerna. Vi ska förstora upp foton på Ludde och dom, så de inte glöms, det känns fint.

Annars händer det inte så mkt, gått i dvala, allt e lite motigt nu, men det känns bättre snart...tror jag?!

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: storasyster

Ja du, den där dvalen...det bliiiir bättre! Kämpa på! Puss

2011-03-30 @ 07:54:21

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0