Mitt kök ska chabby chicas

Nja, lite åt det hållet iallafall. Har inte bestämt vilket av tygen mina gamla stolar ska få än, båda e söta. Tyg å tyg förresten, örngott e det.
Alla som känner mig å syrran vet att vi är galna i att fynda på marknader, secondhand affärer å alla såna där ställen. Halva mitt hem är secondhand and i like it!

Lite "hoardning" varning på mig också kanske. Har väääldigt svårt att slänga saker...å om man springer på Bellevue marknad så gott som varje helg, å hittar grejer för 5 spänn, hm, ja, då blir det en del till slut.

Min smak e lite virrig, precis som min person, haha. Lillasyrran säger att den är lite barnslig...nja...jo. Vissa av mina fynd gränsar till "tacky" men det kan inte hjälpas. Blir mer intressant så :)




Den lilla näckrosen är däremot ny...10 kronor på Lagerhaus.

Hörs senare, ha en härligt solig dag


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0