Söka jobb

Går på vuxendagis (jobbcoaching)en gång i veckan, vilket inte är sååå givande. Måste fan ta tag i det här, klippa håret och skaffa mig ett jobb.
Skickade iväg en ansökan igår, på ett jobb som man skulle söka senast den 5 april...fick tillbaka ett svar efter några timmar att jobbet redan var tillsatt. Pluspoäng att man fick ett svar överhuvudtaget, minuspoäng att redan tillsatta jobb fortfarande ligger ute på nätet. Men jaja, det är väl bara så det är.
Min lilla svacka e på väg uppåt, å lite mer ork är på väg.

Så idag är det som sagt vuxendagis en stund...bra, då måste jag ta mig till stan iallafall. Ska kika efter en present till min...vad är han...svåger? Nä, dom är inte gifta, men typ :)
Lillasyrrans karl som fyller år. Handla presenter till män är nog bland det värsta jag vet. Det svåraste som finns. Han gav mig nån märklig önskelista som jag redan förträngt...typ muttrar eller skruvar till sin skivstång...haha, jag slutade lyssna redan innan meningen var uttalad tror jag. Vi får se vad det blir. Ska bli trevligt att hälsa på lillasyrran å karl iallafall.

Dags å brygga andra koppen kaffe å äta lite frulle.

Puss hej








Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0