Sthlm

Halva familjen var å hälsa på resten av halvan i El Stockolmo i helgen. 3 timmar dit med tåg på spridda platser-vi var 3 pers, en liten mamma hamnade bakom systrarna. Hemvägen var på 4 timmar, men vi hamnade iallafall mittemot varann. Hemresan gick fortare då.
Mum fick ett halft hysteriskt skattanfall, nej två...minns inte för vad. Jag älskar när mina kära skrattar! Tror vi var övertrötta. Samma med storasyster å hennes karl igår när lillasyrran berättade nån liten historia...har fattat att småbarnsföräldrar kan flippa ur lite av för lite sömn...dom slutade aldrig skratta...en lördag kväll 22.30. Riktigt underhållande:)

Jo, anledningen att vi var i sthlm var systers 40 års dag å systersonens 3 årsdag. Vi bor ju typ i götet (jag)
Intensivt men kul... Blev halvt förkyld dan innan vi åkte. Systersonen ger en krafter...man kan inte va sjuk å trött när lille sötisen bara vill busa...å busa...å busa....men hemma igen i gbg slappnade vi av å tröttheten tog över. Puh. Sorry 08or, men va gött det var med göteborgsavgaser. Vi e lite lugnare här i gbg, så e det bara.

Jättemysig helg, önskar ni bodde här...puss.

Har glömt å tala om för alla att jag dragit igång bloggen...snart kommer nog lillasyrran å skriva:)

Bye for now, c u soon.


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0