Tattoo!!!

Bra att lillasyrran tar tag i saker å jag hänger på! Hon har bestämt sig för en ny tatuering, ( som hon får berätta om själv) å såklart blir jag sugen med! Vi gjorde varsitt litet "J "på handleden för typ ett år sen. Första tatueringen för oss båda å inte den sista!
Jag tyckte det var lite småskönt å bli tatuerad...sved till ibland men det var allt. Har rätt hög smärttröskel...nåväl, redan då visste jag att jag ville ha fler. Större.
Har funderat å funderat på vad jag vill ha, blommor längs armen/armarna är en...sen så vill jag ha lite småtexter...såna töntiga som "Made in Australia" i nacken...mammas å pappas namnteckning - tills jag såg att dom inte var så snygga, hahah. Förlåt. Dom var inte så bra som tatuering tycker jag...
Nån fjäril nånstans vill jag ha med...Om jag nånsin får ungar, så blir det kanske fotavtryck å namn.

Alla säger ju att det gör så ont att tatuera sig på revbenen, å det kan jag tänka mig...hehe...blir nyfiken:) Har funderat på det med, å lillasyrran har nog faktiskt övertygat mig.

Mammas kommentar var; "Ja, gör på revbenen" ( Va?! Vad säger hon?! Jag sa precis att det gör som mest ont där...) " Gör det, så kanske det avskräcker att göra fler." Hahah! Vaffö? Tycker det är fruktansvärt fint med tatueringar, lilla mum!

Megan Fox har sådana jag gillar, med text...å jag har hittat texten...



Ooops! Forts följer...something came up.






Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0