Tjing!

Back again! Kalaset med familjen var toppen. Massa fina presenter, tog kort på ett par stycken...Tyvärr tog jag inga foton på min tårta...eller min smörgåstårta. Men den var smaskig kan jag lova! Mmmmmm!

Jag lovade ju att ta foton på mina nya ögon med...nu har jag som sagt "gråa" ögon en månad framöver. Passade på å fota mina gamla linser med, hade bara en av varje kvar, så nu ska dom slängas.

Japp, en liten fotostund följer här nedan...bilden på mig, tja, vad ska man säga. Härligt att vara töntig ibland :P
Vantarna å mössan fick jag i present, men nu e det ju vår, så dom får användas senare.



( Klicka på bilderna för större variant )


Åsså mina ögon....Vilka e finast tro?



Ha en härlig dag. Puss å kram


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0