Trevlig fredag

Igår hade jag dejt med min sötis D. Han kom med en bukett tulpaner :) Zingo tyckte om dom tror jag...



Vi käkade räkmackor och hade det bara mysigt...skulle egentligen rökt lite Shisha, vattenpipa, men glömde bort det. D har ju en riktig hemma hos sig, min e en minivariant-men den funkar faktiskt!
Jag gör det mest för skoj skull, får inte ut så mycket av att röka shisha om jag ska vara ärlig...vanliga cigg räcker för mig.
Hade lätt kunnat skaffa mig en stor vattenpipa bara för dom e så fina...that´s all.





Tja, vad händer idag då.....det e soligt ute. Kanske tar mig en sväng till Bellevue marknad...vi får se, det e fortfarande tidigt. Ha en härlig lördag, ses kanske sen.
Puss


Kommentarer
Postat av: vattenpipa

Sjukt liten vattenpipa du har där ;)

2011-04-26 @ 12:57:37
URL: http://www.vattenpipakungen.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0