Nya tag!

Cha cha bloggen! Haha skojar bara, har inte blivit fjortis lovar.

Nu var det allt länge sedan någon av oss skrev, har varit mkt jobb, förkylning och andra saker, jada jada.

Har börjat min nya diet nu i måndags, dragit ner på kolhydraterna och träningen får jag börja med när förkylningen är borta. Men det blir ju alltid promenader med Molly.





Om ni vill få lite inspiration till att äta nyttigt så kan jag beskriva en dag:

Frukost: Kaffe med kaffegrädde, gramhamsgröt med riven eller torkad frukt och mjölk, ett kokt ägg.

Mellanmål: Finncrisp fullkorn med makrill

Lunch: Kalkonsallad (grönsaker, kalkon, pumpakärnor) dressing

Mellanmål: Frukt eller Avokado

Middag: Färsk Laxfile med råkostsallad och creme fraiche röra.

På kvällen dricker jag vitt eller grönt te med lite honung och ytterligare ngn Finn crisp eller en frukt.

Låter bra va?

Kan även tipsa om en gratis sida som heter Viktpejl, där kan man verkligen hålla koll på ALLT angående sin vikt och diet.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe, äta ägg och ngt annat gott till (sen) frukost

Toddeluuu....



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0